gas en elektriciteit
contact

Adviesdienst energie (Gratis dienst)

Bel Mijn Groene Energie voor gratis hulp en advies van onze energie-experts. (Huidige wachttijd: 1 minuut)

gas en elektriciteit
contact

Vragen over energie?

Laat je gratis terugbellen door een energie-expert van Mijn Groene Energie voor hulp of advies.

Trevion contact: overzicht contactgegevens klantendienst

Geactualiseerd op
minuten lezen
Trevion contact

De klantendienst van Trevion is te bereiken op 09 255 70 10 elke werkdag van 9:00 tot 12:00 uur en van 13:30 tot 17:00 uur. Buiten deze uren is het mogelijk een bericht achter te laten via het Trevion contactformulier of een e-mail te sturen naar [email protected].

Trevion contact klantendienst overzicht

De Trevion klantendienst is op een aantal verschillende manieren te bereiken. Bij Trevion is het altijd mogelijk om telefonisch met de klantendienst contact op te nemen, ongeacht het gekozen energiecontract.

In de tabel hieronder zijn de belangrijkste contactgegevens van de Trevion klantendienst weergegeven.

Trevion contact klantendienst
ContactmethodeContactgegevens
Trevion telefoonnummer09 255 70 10
Contract opzeggen en overstappen*
Online contactformulierTrevion contactformulier

*Telefonische dienstverlening beheerd door Mijn Groene Energie (by CallMePower), een merk van Selectra, die uw verhuizing en overstap van leverancier verzorgt door u te verwijzen naar het beste partner aanbod in uw persoonlijke geval.

vraagteken
contact

Vragen of advies ontvangen?

Bel Mijn Groene Energie voor gratis advies van onze energie-experts (Gratis dienst).

vraagteken
contact

Vragen of advies ontvangen?

Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

Voor urgente zaken, zoals foutieve facturen en problemen met het uitvoeren van een betaling, is het aan te raden om via het Trevion telefoonnummer met de klantendienst contact op te nemen. Voor minder urgente zaken kun je gebruik maken van het contactformulier.

Wat zijn de Trevion openingsuren?

De Trevion klantendienst is geopend van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 12:00 uur en van 13:30 tot 17:00 uur. In het weekend en op feestdagen is de klantendienst van Trevion gesloten.

Buiten de openingsuren is het wel mogelijk om een bericht achter te laten via het bovenstaande contactformulier, waarna je een bericht terug zult ontvangen zodra de klantendienst weer aanwezig is.

Wat is het Trevion e-mailadres?

Indien je online contact op wilt nemen met de klantendienst van Trevion, is het aan te raden om gebruik te maken van het bovenstaande contactformulier. Via dit contactformulier is het tevens mogelijk om documenten door te sturen. Na het invullen van het formulier, zal je per e-mail een antwoord ontvangen van de klantendienst.

Voor klanten die toch liever direct met Trevion per e-mail contact opnemen is er een Trevion e-mailadres beschikbaar. Vermeld bij het versturen van een e-mail in ieder geval je eventuele klantnummer en de naam van de contractant. Op deze manier zal de klantendienst sneller tot een oplossing kunnen komen.

Het Trevion e-mailadres is: [email protected].

Trevion verhuis regelen

Bij het regelen van een verhuis komt een hoop kijken en het overzetten van al je contracten naar je nieuwe adres kan best stressvol zijn. Het regelen van een Trevion verhuis is gelukkig redelijk gemakkelijk en snel gedaan.

Het doorgeven van je verhuis aan Trevion kan al voordat je gaat verhuizen en uiterlijk tot een aantal dagen na je verhuis. Dit doe je door middel van het energieovernamedocument door te sturen naar de klantendienst.

gas en elektriciteit
contact

Adviesdienst energie (Gratis dienst)

Bel Mijn Groene Energie voor gratis hulp en advies van onze energie-experts. (Huidige wachttijd: 1 minuut)

gas en elektriciteit
contact

Vragen over energie?

Laat je gratis terugbellen door een energie-expert van Mijn Groene Energie voor hulp of advies.

Hoe Trevion overnamedocument invullen?

Met het Trevion overnamedocument neem je de energiemeter(s) van je nieuwe woning over en draag je de energiemeters in je oude woning over aan de nieuwe bewoners. In dit document noteer je de actuele meterstanden op het moment van overdracht en de EAN-codes van de energiemeter(s). Deze codes zijn te vinden op de zijkant van de meter of op de Trevion factuur.

Zodra het Trevion overnamedocument volledig is ingevuld, moeten beide partijen het document ondertekenen. Hierna kan je het document opsturen naar het bovenstaande e-mailadres.

Het is aan te raden om de papieren versie van het overnamedocument na je verhuis te bewaren. Dit document is namelijk het officiële bewijs van de meterstanden op het moment dat de sleutel werd overgedragen, mocht hier op een later moment onenigheid over ontstaan.

Trevion contract opzeggen bij verhuis

Consumenten in België zijn geheel vrij om over te stappen wanneer ze dit willen zonder dat hier een opzegvergoeding voor in rekening wordt gebracht. Daarnaast levert Trevion op dit moment enkel in Vlaanderen, waardoor klanten die naar een regio buiten Vlaanderen verhuizen het Trevion contract moeten opzeggen.

Als je woonachtig blijft in Vlaanderen zal het niet nodig zijn om het contract op te zeggen. Enkel een nieuw energiecontract afsluiten bij een andere leverancier zal voldoende zijn. Vervolgens zal je nieuwe energieleverancier Trevion op de hoogte brengen van je overstap.

Bij een verhuis naar een regio buiten Vlaanderen is het wel nodig om je contract bij Trevion op te zeggen. Hiervoor zal je contact op moeten nemen met de klantendienst.

Trevion klant worden

Klant worden bij Trevion kan in heel Vlaanderen op elk gewenst moment. Houd wel rekening met de wettelijke opzegtermijn van één maand.

Om een nieuw contract bij Trevion af te sluiten dien je op de website van deze leverancier al je persoonlijke gegevens en verbruik door te geven. Hierna zal je een voorstel ontvangen waarmee je akkoord kunt gaan. Vervolgens zal Trevion de overstap in gang zetten en heb je een nieuw energiecontract afgesloten.

Beoordelingen en reviews van Trevion bekijken voordat je overstapt? Bekijk de Trevion review door Mijn Groene Energie of bekijk de huidige Trevion tarieven.

gas en elektriciteit

Veranderen van energieleverancier? (Gratis dienst)

Bel Mijn Groene Energie om gratis over te stappen naar een groene energieleverancier.

gas en elektriciteit

Veranderen van energieleverancier?

Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

My Trevion klantenzone

Alle klanten van Trevion hebben toegang tot de online klantenzone van deze leverancier, genaamd My Trevion. In de My Trevion klantenzone is het mogelijk om een groot aantal zaken betreffende je energiecontract zelf, online te regelen. Hierdoor is het in veel gevallen niet meer nodig om met de klantendienst contact op te nemen, wat weer een hoop tijd kan schelen.

In de My Trevion klantenzone is het onder andere mogelijk om alle energiefacturen, persoonlijke gegevens en informatie over je energiecontract in te zien. Daarnaast kun je hier ook de betaalstatus van de facturen zien.

Bij My Trevion inloggen? Navigeer naar de My Trevion inlogpagina.

Hoe My Trevion account aanmaken?

Het aanmaken van een My Trevion account kan enkel als je klant bent geworden bij deze leverancier. Bij de bevestiging van Trevion ontvang je een activatiecode die je kunt gebruiken voor het aanmaken van een nieuw account. Het aanmaken van een My Trevion account doe je door op de inlogpagina te klikken op “Activatie webplatform”.

Wat doen als My Trevion niet werkt?

Het kan voorkomen dat de My Trevion klantenzone niet werkt. Controleer eerst of het wel mogelijk is om in te loggen op een ander apparaat of met een andere internet browser, zoals Google Chrome of Firefox. Indien dit het probleem niet oplost is het aan te raden om met de klantendienst van Trevion contact op te nemen. Dit kan via de contactgegevens bovenaan deze pagina.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 12 stemmen vond de informatie nuttig.