gas en elektriciteit
contact

Adviesdienst energie (Gratis dienst)

Bel Mijn Groene Energie voor gratis hulp en advies van onze energie-experts. (Huidige wachttijd: 1 minuut)

gas en elektriciteit
contact

Vragen over energie?

Laat je gratis terugbellen door een energie-expert van Mijn Groene Energie voor hulp of advies.

Tina Energy klantendienst contacteren: overzicht gegevens

Geactualiseerd op
minuten lezen
Tina Energy contact

De klantendienst van Tina Energy is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 16:30 op 09 394 394 0. Buiten deze uren kun je een e-mail sturen naar [email protected] of een bericht achterlaten via het Tina Energy contactformulier. Daarnaast is Tina Energy ook actief op Facebook en Twitter.

Tina Energy contact klantendienst

Tina Energy geeft de voorkeur aan een online communicatie. Er is echter ook een Tina Energy telefoonnummer beschikbaar waar alle klanten van deze leverancier gebruik van kunnen maken. Daarnaast zijn er meerdere online contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en social media.

In het overzicht hieronder zijn de belangrijkste Tina Energy contactgegevens weergegeven.

Tina Energy klantendienst contacteren
ContactmethodeContactgegevens
Tina Energy telefoonnummer09 394 394 0
Contract opzeggen en overstappen*
ContactformulierTina Energy contactformulier
Social mediaFacebook en Twitter

*Telefonische dienstverlening beheerd door Mijn Groene Energie (by CallMePower), een merk van Selectra, die uw verhuizing en overstap van leverancier verzorgt door u te verwijzen naar het beste partner aanbod in uw persoonlijke geval.

vraagteken
contact

Vragen of advies ontvangen?

Bel Mijn Groene Energie voor gratis advies van onze energie-experts (Gratis dienst).

vraagteken
contact

Vragen of advies ontvangen?

Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

Voor urgente vragen, zoals problemen met betalingen of foutieve facturen, is het aan te raden om gebruik te maken van het Tina Energy telefoonnummer. Zo kan het probleem sneller worden opgelost.

Openingsuren Tina Energy klantendienst

De Tina Energy klantendienst is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 16:30. In het weekend en op feestdagen is de klantendienst niet bereikbaar. Het is uiteraard wel mogelijk om met Tina Energy contact op te nemen via één van de online contactmogelijkheden. Vervolgens zal je een antwoord ontvangen zodra de klantendienst weer aanwezig is.

Tina Energy e-mailadres

Naast het contactformulier dat hierboven is weergegeven, kun je Tina Energy ook bereiken per e-mail. Indien je gebruik maakt van het e-mailadres is het aan te raden om in ieder geval je volledige naam, adres en eventuele klantnummer te vermelden. Op deze manier zal de klantendienst van Tina Energy sneller het dossier in kunnen zien en tot een oplossing kunnen komen.

Het Tina Energy e-mailadres is: [email protected].

Is er een Tina Energy klantenzone?

Op dit moment is er nog geen Tina Energy klantenzone beschikbaar. Bij de meeste energieleveranciers is het mogelijk om online je energiecontract te beheren en informatie op te vragen. Zo is het minder vaak nodig om met de klantendienst contact op te nemen en kun je een hoop tijd besparen. Bij Tina Energy is dit dus niet mogelijk.

Hoe Tina Energy verhuis doorgeven?

Het doorgeven van een Tina Energy verhuis kan vanaf 30 dagen voor de effectieve verhuisdatum. Je kunt je verhuis doorgeven door telefonisch of online met Tina Energy contact op te nemen. Hiervoor heb je in ieder geval de verhuisdatum, het adres van je nieuwe woning en de persoonlijke gegeven van de contractant nodig.

Daarnaast zal je bij een verhuis ook het Tina Energy overnamedocument moeten invullen.

gas en elektriciteit
contact

Adviesdienst energie (Gratis dienst)

Bel Mijn Groene Energie voor gratis hulp en advies van onze energie-experts. (Huidige wachttijd: 1 minuut)

gas en elektriciteit
contact

Vragen over energie?

Laat je gratis terugbellen door een energie-expert van Mijn Groene Energie voor hulp of advies.

Tina Energy overnamedocument invullen

In het Tina Energy overnamedocument dien je de actuele meterstanden en de EAN-codes van de energiemeters te noteren, welke te vinden zijn op de energiemeter zelf. Hierdoor kunnen de energiemeters worden overgedragen aan de nieuwe bewoners van de woning.

Zowel de nieuwe als oude bewoners zullen het overnamedocument moeten ondertekenen. Hierna geldt het document als officieel bewijs van de meterstanden op het moment van overdracht. Om deze reden is het aan te raden om dit document goed te bewaren, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.

Je kunt het Tina Energy overnamedocument tot uiterlijk zeven dagen na de verhuisdatum naar deze leverancier opsturen. Dit kan via het bovengenoemde e-mailadres. Zodra je verhuis is verwerkt, zal je een bericht ontvangen van de klantendienst.

Hoe Tina Energy klant worden?

In België staan consumenten en kmo’s geheel vrij om te veranderen van energieleverancier. Sinds de afschaffing van de opzegvergoeding zal je enkel rekening moeten houden met een opzegtermijn van één maand, ook als de looptijd van je contract nog niet is afgelopen en bij vaste energiecontracten.

Tina Energy klant worden kan door op de website van deze leverancier je persoonlijke gegevens in te vullen. Hierna zal je een voorstel op basis van de actuele tarieven te zien krijgen waarmee je akkoord kunt gaan. Vervolgens zal je per e-mail en sms een bevestiging ontvangen van je inschrijving en zal Tina Energy de overstap in gang zetten.

Het opzeggen van je oude energiecontract zal niet nodig zijn. Tina Energy brengt je oude energieleverancier op de hoogte van je overstap, waarna het contract zal worden afgesloten. Controleer toch altijd voor de zekerheid of dit ook daadwerkelijk is gebeurt.

Contract Tina Energy opzeggen

Net zoals dat het op elk moment mogelijk is om klant te worden bij Tina Energy, kun je het contract ook op elk moment opzeggen. In de meeste gevallen zal het echter niet nodig zijn om je Tina Energy contract op te zeggen. Als je een nieuw contract afsluit bij een andere energieleverancier, zal deze automatisch Tina Energy op de hoogte brengen van je overstap.

Er zijn wel een aantal gevallen waarin je het contract met Tina Energy moet opzeggen. Voorbeelden hiervan zijn bij een overlijden en als je gaat samenwonen met iemand die al een energiecontract heeft. Bovendien is Tina Energy enkel actief in Vlaanderen en Wallonië, waardoor je het contract ook op moet zeggen bij een verhuis naar het buitenland of het Brussels Hoofdstedelijk Gewest. Neem hiervoor met de Tina Energy klantendienst contact op.

gas en elektriciteit

Veranderen van energieleverancier? (Gratis dienst)

Bel Mijn Groene Energie om gratis over te stappen naar een groene energieleverancier.

gas en elektriciteit

Veranderen van energieleverancier?

Dien een terugbelverzoek in of bel ons op maandag - vrijdag van 8:00 - 19:00 uur en zaterdag van 8:30 - 17:30 uur.

Vond je deze informatie nuttig? 100% van de 8 stemmen vond de informatie nuttig.